GHB avagy Górugrány Hadijátékos Blogja

GHB avagy Górugrány Hadijátékos Blogja

Kelta project

I. Kelta harci csapat / Celtic warband

2018. február 28. - gorugrany

Az egész úgy kezdődött, hogy régebben beszereztem a Devil’s Playground könyvet, ami a Pike & Shotte egy kiegészítője, ami mellé adtak egy bónusz figurát. Nos én kaptam mellé még egy lovas csuklyás öregember figurát is. Zirrian világosított fel, hogy az bizony Marcus Aurelius. Nos akkor eldől, hogy bizony ókori seregeim is lesznek. És lettek :) Azóta beszereztem görögöt, makedónt meg rómait  és természetesen keltákat is. Ennél a projectnél nincsenek olyan határozott körvonalú terveim, mint a napóleoni seregeknél, talán annyi, hogy az alapot, kor szerint a római figurák adják, az ellent meg hozzájuk igazítom. Rómaiból van köztársaság kori, Marius/Caesar idejéből illetve a principátus kori figurám is. Mindhárom kor ellen a kelták tökéletesen passzolnak, akár mint önálló ellenfél Galliában vagy Britanniában, akár mint szövetséges Pürrhosz  vagy Hannibál seregeiben.

Az első egység a Warlord műanyag keltái. Nem akartam túlspilázni, valamiféle harmonikus tarkaságot szerettem volna elérni. A pajzsokon a figurákhoz adott matricák láthatók.

A bejegyzés trackback címe:

https://gorugrany.blog.hu/api/trackback/id/tr3213706598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása